Bent u consument?

Let op! Bovenstaande betreft de retourprocedure voor professionals. Bent u een consument en wilt u producten die via de webshop zijn aangeschaft retourneren? Dan volgt u de procedure via onderstaande knop.
Tips bij het retourzenden van goederen
VELUX heeft een aantal tips voor het retourzenden van goederen.

  • Zorg voor overeenstemming met VELUX voor u een product retour zendt. Maak eventueel foto's van de retour te zenden producten als u niet zeker bent of u de producten retour kunt zenden.
  • Na het aanmelden van een retour ontvangt u altijd een bevestiging van de retouropdracht. Ontvangt u geen bevestiging? Neem dan contact op met VELUX!
  • Controleer de bevestiging van de retouropdracht. Klopt de bevestiging niet met wat u retour gemeld heeft? Neem dan contact op met VELUX!
  • Retouren worden, na bevestiging van de retouropdracht door VELUX binnen maximaal 10 werkdagen opgehaald. Zijn de producten na 10 werkdagen niet retour gehaald? Hou de bevestiging van de retouropdracht bij de hand en neem contact op met VELUX!
  • Bestelt u via een grossier? Neem dan contact op met uw grossier.

Contact opnemen met VELUX? Bel op werkdagen (ma t/m do: 08:00 - 17:00, vrij: 08:00 - 16:30) met onze afdeling Customer Operations via tel. 030-6.629.629 of mail via info@velux.nl!