Om een succesvolle online marketingcampagne te draaien, is het nodig dat je gebruik maakt van de meest geavanceerde middelen. Als je kunt werken met Search Engine Marketing (SEM), Search Engine Optimization (SEO), marketing op sociale media en promotie via sociale netwerken zoals YouTube, Instagram en Twitter, weet je waarschijnlijk wel hoe je het online marketingspel moet spelen.
Maar als je te maken krijgt met een wereldwijd handelsmerk zoals VELUX, kan het opeens een stuk gecompliceerder worden om je marketingactiviteiten te beheren.
Essentiële regels
TOm de essentie samen te vatten: je mag het VELUX handelsmerk alleen gebruiken als je marketing direct te maken heeft met originele VELUX producten of producten die compatibel zijn met VELUX dakramen. Het VELUX handelsmerk mag niet worden gebruikt om bezoekers naar websites te leiden die niet-compatibele producten van concurrenten promoten.
Hier lees je in detail aan welke regels een VELUX dealer zich moet houden. Als je zowel compatibele als niet-compatibele producten verkoopt, lees dan de geïntegreerde links om meer te lezen over de beperkingen