Ondervindt u een probleem met uw VELUX product?
Wij ondersteunen u graag.
Eventuele reparaties of het verhelpen van een probleem lossen wij graag zo snel mogelijk voor je op.
In veel gevallen is een probleem zelf eenvoudig te verhelpen. In onze FAQ vind je antwoorden en suggesties voor oplossingen. Uiteraard staat ook ons serviceteam graag voor je klaar om te helpen.
Aanvraag service-aanvraag
Via het serviceformulier kun je de service-aanvraag aan ons doorgeven. Door het formulier zo volledig mogelijk in te vullen zijn onze technische experts in gelegenheid het probleem zo snel mogelijk te kunnen vaststellen. Denk aan de volgende punten:
- Foto van het typeplaat van het product.
- Foto van de locatie waar het product is geïnstalleerd
- Duidelijke omschrijving van de klacht bij het product
Doorgaans kunt u op werkdagen binnen 24 uur een antwoord van ons verwachten.
In veel gevallen is het mogelijk om het probleem eenvoudig op te lossen. Wij ondersteunen je hierbij door een advies te sturen via mail of we nemen telefonisch contact met je op zodat we je (desgewenst via video-bellen) kunnen ondersteunen.
Mocht het probleem niet op deze manier kunnen worden opgelost, dan plannen wij een servicebezoek voor je in.
Servicekosten buiten garantieperiode
Wanneer een servicebezoek buiten de door VELUX Nederland gestelde garantie valt, zijn de volgende kosten van toepassing:
- € 99,- servicekosten - (voor kleine reparaties, veelal opgelost binnen 30 minuten)
- Arbeid na 30 minuten is € 34,- per half uur (bij grotere reparaties)
- Eventuele materiaalkosten
De totaal te verwachten kosten worden voor aanvang van de werkzaamheden met je besproken.
Let op: Wij kunnen je alleen van dienst zijn indien je in Nederland woont. Woon je in België? Dan verwijzen wij je graag naar de website van VELUX België voor het aanvragen van een bezoek van een servicemonteur.
Vanwege een update aan onze systemen, is het van 23 december tot en met 1 januari niet mogelijk om een verzoek tot service in te dienen via deze pagina.